Αναγνώστες

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ένα παιδί λείπει

στη μνήμη του 
επειδή είμαι και μάννα

6 σχόλια:

bianca είπε...

Mακάρι να είναι το μοναδικό παιδί που ΄΄ έφυγε΄΄ τόσο άδικα όμως
κάθε ώρα , κάθε δευτερόλεπτο φεύγουν πολλά παιδιά σε όλο τον κόσμο κάτω απο απάνθρωπες συνθήκες ζωής και εργασίας.
Αυτός ο κόσμος τελικά δεν είναι φτιαγμένος για ΄΄παιδιά΄΄.

cloudsinthemirror είπε...

Με τη διαφορά ότι το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη σε μια χώρα τού πολιτισμένου κόσμου όπου υπάρχουν νόμοι, θεσμοί, υπεύθυνοι και όργανα που είναι ταγμένα στην υπηρεσία τών πολιτών.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

στη μνήμη του!

Unknown είπε...

bianca μου,
δεν είναι για παιδιά, όπως το λες .. όμως κάποια γίνονται "ελπίδες" .. σαν τον Αλέξανδρο

Unknown είπε...

Σύννεφο
ας αφήσουμε τα θεωρητικά
τώρα το ξέρουμε
οι θεωρίες δεν υλοποιούνται σε πράξεις, σχεδόν ποτέ

από δω, να σου ομολογήσω κάτι ..
κάθε φορά που μπαίνω στο "σύννεφό σου" η φωτογραφία Του μου υπενθυμίζει τις τεράστιες ευθύνες μου σαν ενήλικας που δεν Τον προστάτεψε

αυτά

Unknown είπε...

Βίκυ μου
η Μνήμη είναι το χρέος μας
μιας και δεν καταφέρνουμε όσα θα έπρεπε στις υποχρεώσεις μας